Tuesday, December 29, 2009

Everybody's Gotta Live, Everybody's Gonna Die

Me sabía mal dejar el blog de luto antes de la entrada del nuevo año. Optimismo ante todo. He preparado un cd chapucero de versiones de grupos molones por grupos molones de esas que nos gustan. La última es de piel de gallina; además con los comentarios del final es para que os la pongáis cuando volváis a casa a las 11 de la mañana del día 1 de enero. Ahí va:







01. So Cow - This Angry Silence (The Television Personalities)
02. The Feelies - What Goes On (The Velvet Underground)
03. The Muslims - Walking With Jesus (Spaceman 3)
04. Tortoise & Bonnie "Prince" Billy - That's Pep (Devo)
05. The Pastels - About You (The Jesus And Mary Chain)
06. The Apples In Stereo - King Of Carrot Flowers Pt.3 (Neutral Milk Hotel)
07. The Black Keys - Her Eyes Are A Blue Million Miles (Captain Beefheart)
08. Cat Power - Stuck Inside Of Mobile... (Bob Dylan)
09. Golden Smog - Starman (David Bowie)
10. Les Savy Fav - Everbody's Gotta Live (Love)



3 comments:

Sole said...

Ara me l'escolto

A casa ja em diuen Mestre Sukator des del dissabte. Només em supera el Galindo. En fi, totalment surrealista el que passa ultimamnet quan sortim de festa. No es pot permití. Bé jo no m'ho puc permití, lligar des de la barra només em passa un cop cada dos anys. Penós. I el vaginator, quin gran invent

Ahir vaig veure Avatar. Putos pitufos fins al cul d'hormones, només faltava gargamel

Felationship said...

bueno, fa un parell de setmanes també vas lligar a la [2] amb les filles del zapatero. se avecina un 2010 ple d'apolos i sexe.

res, bona entrada d'any.

ens veiem aviat

te he hecho un cd said...

uy uy, aquí hay tomate.

em baixo el cd Ferre, que pinta bé.

Bon any als 2, a la [2] i qui sigui.