Tuesday, February 12, 2008

Del 15 Al 07


Voy a intentar recuperar este también. Creo que es el año en que han tardado más en salir las nominaciones para los 3 de Marzo. Y de hecho aún van a tardar un par de días. De momento os cuelgo los mejores discos del año, desde el puesto 15 hasta el 7, sin decir aún los seis nominados:



15 Sandro Perri Tiny Mirrors




14 Panda Bear Person Pitch



13 Six Organs Of Admittance Shelter From The Ash


12 Robert Wyatt Comicopera



11 The Fall Reformation Post TLC



10 Angels Of Light We Are Him



09 Black Swans Change!



08 Gravenhurst The Western Lands



07 Menomena Friend And Foe




8 comments:

Pautu said...

Oju, el post anterior també començava amb 'voy a intentar'.
Jo crec que el repte és massa alt, ferre. Amb un blog ens conformem i et perdonem.

Per cert, dels grups que em vas dir he anat fent i de moment els que m'han entrat millor són The felice bros, Shipping news i The silver jews. Als Pissed Jeans els ha reventat la vena hardcore-metal-aorta i són per moments moolt puntuals.
Mission of Burma no hi ha manera. No m'agrada ni la veu del pájaru ni la sorollositat dels temes. Seguiré revisant a veure si els salvo alguna cançó.

Ara començaré a ullejar aquests que acabes de posar, que hi ha carne que no conec.


Ah, Man Man no ho he pogut trobar. (digue'm inepte). Divendres me'l deixes sentir.

Felationship said...

ok, divendres. ja et penjaré un link, sino.

de mission of burma prova amb academy fight song. mai falla

Jylia said...

i per allargar la tonteria...

http://es.youtube.com/watch?v=6XWa7L56uxA

reivindico mishima nominat pels premis

(la noia és aquella que a l'uri li cau malament)

Anonymous said...

Vaig a rajar, aviso. Ara és el moment de parar de llegir. Ja no sou a temps. 1.Júlia para de rallar amb mishima dels collons. 2.Flora Saura està molt bé per un videoclip però és tontalcul, amb el Caraben que l'aguanti ja en té prou. 3.Para d'idealitzar persones ja, totes tenen, o han tingut, mares i avies. 4. Pau, mucho de tó y al final de ná, compra't l'entrada ja cony. 5. Esta es pa' mi, per subnormal, per no haver sucat a Amsterdam. Tontolava yo!

Ferre, Dídac-Marisol eh Juden, no em defraudis!

Anonymous said...

Ei que a veure si em pots penjar amb el megaupload un de silver jews, el de pissed i d'eric trip perquè vaig de cul.Merces

Pautu said...

Uri no me da para entradas, que a més em pilla en previ exàmens. Al desembre vaig dir no. I me'n seguiré penedint fins l'any que ve.

Pissed Jeans no cal. Atabala. I t'ho diu un ex-metalero. Millor Slayer.

Anonymous said...

Joder tiu Slayer es cosa seria ja. Rajat

Anonymous said...

dale boludo